ataktesfones@gmail.com

Δευτέρα 11 Φεβρουαρίου 2013

"Είμαι περήφανη που είμαι Ελληνίδα" επιμένει η Βάσω Βουγιούκα

Στην άρνηση της τουρκικής υπηκοότητας, παρά τα οικονομικά προνόμια που είχε, αναφέρθηκε η πρωταθλήτρια της ξιφασκίας, Βάσω Βουγιούκα, κατά τη βράβευσή της στην εκδήλωση για την κοπή της πρωτοχρονιάτικης πίτας του Γ.Σ. Απόλλωνα Σμύρνης.
Η πέμπτη Ολυμπιονίκης της ξιφασκίας του Λονδίνου μίλησε για την πρόταση που της είχε γίνει από την τουρκική ομοσπονδία, ούτως ώστε να λάβει την υπηκοότητα της χώρας. Ωστόσο, η ίδια δεν το σκέφτηκε πολύ, τονίζοντας πως «Είμαι περήφανη που είμαι Ελληνίδα και θέλω να αγωνίζομαι με τα χρώματα της χώρας μας».
Η πρωταθλήτρια παρά τις δεδομένες δυσκολίες που υπάρχουν, δεν το βάζει κάτω και στοχεύει και σε άλλες διακρίσεις, με κύριο στόχο της το ολυμπιακό μετάλλιο στην Βραζιλία το 2016.

Αναλυτικά, όσα είπε η Βάσω Βουγιούκα:
Για την βράβευσή της: «Ήταν πολύ μεγάλη τιμή για μένα το βραβείο που μου δόθηκε από ένα ιστορικό σωματείο της χώρας μας, όπως είναι ο Απόλλων Σμύρνης. Είμαι πολύ χαρούμενη και τους ευχαριστώ».
Για την πρόταση της Τουρκίας: «Είμαι πολύ περήφανη που είμαι Ελληνίδα. Δεν μπορούσα να το δεχθώ, παρά τα οικονομικά οφέλη και τις συνθήκες που θα έβρισκα. Όποια χώρα και να μου έκανε αυτή τη προσφορά, θα αρνιόμουν. Θέλω να αγωνίζομαι με τα χρώματα της χώρας μας και να σηκώνω ψηλά την σημαία μας στις μεγάλες διοργανώσεις. Δεδομένα υπάρχουν αντιξοότητες και δυσκολίες στο άθλημά μου, όμως δεν χάνω ποτέ την πίστη μου και συνεχίζω».
Για τους στόχους της στο μέλλον: «Στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Λονδίνου είχα μια άτυχη στιγμή, το αντιμετώπισα, δυστυχώς δεν μπόρεσα να φτάσω σε ένα μετάλλιο, όμως πλέον κοιτάζω μπροστά. Στόχος μου να πάω σε αυτούς στην Βραζιλία και να πάρω αυτό που δεν κατάφερα το καλοκαίρι. Βέβαια, μέχρι το 2016 υπάρχει ακόμα... δρόμος. Υπάρχουν εξίσου σημαντικοί στόχοι, πιο κοντινοί, όπως το Παγκόσμιο και το Ευρωπαϊκό πρωτάθλημα, καθώς επίσης και το Μεσογειακό του προσεχούς καλοκαιριού».
[Πηγή: sport-fm.gr]
Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου